Subscribe

RSS Feed (xml)


Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday 21 September 2015

Dah Lamee tak bukak...huhu

Hmm.. memang dah lama tak buka blog ni. Agak-agaknya dah berhabuk blog ni. Apakan daya, makin meningkat umur semakin busy hidup kita. Dari tahun 5, sampailah sekarang.. dah 13 tahun. Makin banyak dugaan yang harus ku tempuhi. Makin besar tanggungjawab yang harus ku pikul. Kini.. aku bukanlah lagi kanak-kanak ribena yang boleh bersuka-ria seperti dahulu.. Aku harus berubah.. But... how? Ramai yang kata perangaiku seperti kanak-kanak ribena. 'Seperti budak tak matang', itulah yang diaorang selalu cakap kat aku. Rasa nak marah pun ada.. Rasa nak tampar muka diaorang sampai berkecai pun ada.. Tapi, nak buat macam mane.. Alahai nasib..Itulah dugaan yang aku hadapi sejak aku masuk ke sekolah menengah iaitu,'Sekolah Menengah Tinggi Kluang. Pelbagai lagi dugaan apabila aku digelar 'anak cikgu' di sekolah itu. Aku bagaikan 'presiden glamour' di sekolah itu kerana ramai guru yang memerhatikan aku dan membuat laporan untuk dihantar ke ibuku. Begitulah nasibku...huhuhu

No comments:

Post a Comment

 

My Music

 

Designed By Blogs Gone Wild!